Kako lahko CRM sistem pomaga vašemu podjtetju?
Bedasti naslov, kajne? Če berete veliko blogov ali družbenih omrežjev ponudnikov CRM, IT podjetij in agencij, veste da bo veliko bla-bla o fantastični rasti prihodkov, preprostem pridobivanju strank in drugih čarobnih stvareh, ki jih dobite z nakupom licence.
Vendar ne bomo govorili na tak način, ampak vam bomo ponudili realne ideje in primere o tem, kaj lahko s CRM-jem zares naredite pri svojih poslovnih nalogah in kaj boste s tem dobili.
In prvo vprašanje je – lahko CRM pomaga vašemu podjetju ali ne?
To je najpomembnejše vprašanje, ker veliko podjetij ne potrebuje CRM za delo s stranko ali pa bo učinek uporabe CRM manjši od stroškov implementacije.
Obstaja preprosto pravilo, kako preveriti ali vam bo CRM pomagal, imenujemo ga «veliko in dolgo». Če uporabljate «veliko» ko govorite o vaših strankah in prodajnem procesu – veliko strank, veliko kontaktnih točk, veliko komunikacij ali dolg posel, potrebujete CRM. V drugih primerih ga ne potrebujete.
Obstaja ena izjema od pravila «dolgo in veliko» – maloprodajna industrija. Lahko imate veliko strank v vaši trgovini, a če je izdelek, ki ga prodajate, cenejši od avtomobila, bo učinek implementacije CRM manjši od stroškov projekta.
Veliko lastnikov podjetij želi uporabljati tudi CRM kot programsko opremo za nadzor prodajalcev, vendar to ni tako dobra ideja, kot se zdi. Večina težav s prodajalci izvira iz napačne motivacije. CRM je lahko trd nadzornik za prodajalca in izboljša delovno učinkovitost, vendar bo rezultat odliv zaposlenih in na to morate biti pripravljeni.