Zakaj uporabiti CRM sistem in kako doseči rast prodaje z njeno pomočjo?

si8.png

Danes nobeno podjetje, ki ima več kot 20 strank, ne more ukvarjati brez CRM sistema. Zbiranje in shranjevanje podatkov o potencialnih in obstoječih strankah, avtomatizirane komunikacije, nadzor nad prodajnim procesom skozi prodajni lijak – to je le majhen del funkcij, ki so potrebne skoraj vsakemu podjetju.

ZAKAJ SPLOH UPORABITI CRM

Situacije se lahko razlikujejo med različnimi podjetji, vendar obstaja vsaj eden od treh glavnih razlogov za uvedbo CRM sistema:

  1. Lahko imate preveč potencialnih strank - vaši prodajni managerji se ne morejo spopasti z prvotno komunikacijo s strankami, pošiljanjem ponudb, računov ali informacij o izdelku. Posledično stranke odstopijo od nakupa. Tu vam lahko pomaga CRM s avtomatiziranim (ali "digitalnim") prodajnim lijakom.

  2. Ne razumete, kako gre v marketingu in prodaji – vaši managerji imajo veliko sestankov, pisem in klicev, vendar napovedi prodaje konstantno ne uspevajo, število in stopnje dela s potencialnimi strankami so nejasne, prav tako pa so neznane tudi vrednosti kazalnikov, kot so LTV (dohodek na stranko v življenjskem ciklu) in CAC (strošek pridobivanja stranke). Tu vam lahko pomaga CRM z prodajnim lijakom, integriranim s sistemom celovite analitike.

  3. Dogovori in pogoji dela s strankami so nejasni, odpust ali celo dopust managerja popolnoma paralizira delo. Tu vam bo pomagala katera koli CRM sistema, samo da jo imate.

Vendar pa je glavni argument za uvedbo CRM je izguba plačanih potencialnih strank (klicev, povpraševanj s spletne strani), ki v vsakem podjetju, ki nima takšnega sistema, predstavljajo od 50 do 80% zaradi tega, ker se managerji ne spopadajo z obremenitvijo ali pa preprosto pozabijo na naloge, povezane s temi potencialnimi strankami.

KDO POMAGA PRI UVEDBI CRM

Specializirana IT podjetja imajo veliko izkušenj in hitro uvedejo sistem v skladu z vašimi zahtevami. Vendar IT podjetje običajno pričakuje, da veste, kaj potrebujete, in imate podroben tehnični opis integracije in prilagoditev, ali pa namesti standardno konfiguracijo, ki ni vedno popolnoma primerna za naloge naročnika. Torej, če natančno veste, kaj potrebujete in kako to izvesti, najamite IT strokovnjake.

Če pa želite avtomatizirati in hkrati povečati učinkovitost dela vaših prodajnikov in tržnikov, bo uvedba CRM sistema zahtevala predhodno revizijo in optimizacijo formalnih in neformalnih procesov, povezanih s prodajo in trženjem, in marketinška agencija bo to naredila bolje.

KAKO UVAJAMO CRM SAMI IN ZAKAJ SE JE VREDNO OBRNITI RAVNO NA NAS

  1. Analiziramo trenutne rezultate in prodajne procese – določimo, po katerih parametrih poteka konkurenca, kaj je pomembno za vaše stranke in kako to izboljšati.

  2. Gradimo prodajni lijak in nastavljamo CRM – pot stranke («customer journey») in lijak prodaje na njegovi osnovi. Ocenjujemo trenutne kazalnike konverzije strank in trajanja posameznih stopenj.

  3. Avtomatiziramo standardne komunikacije – pošiljanje obvestil in opomnikov strankam, obnavljanje zapuščenih košar in druge.

  4. Povezujemo CRM in celovito analitiko – vnos podatkov o virih povpraševanj in njihovi vrednosti, ocenjevanje učinkovitosti vsakega kanala.

KAKO DOLGO TRAJA PROJEKT UVAJANJA CRM

Namestitev in osnovna konfiguracija samega CRM sistema traja 2-3 tedne. Revizija trenutnih procesov in razvoj ter implementacija lijakov prodaje traja od enega do dveh mesecev. Trajanje prilagoditev, povezanih z integracijo CRM sistema in obstoječih sistemov (skladišče, računovodstvo), se lahko oceni samo na podlagi briefa.

KOLIKO STANE IMPLEMENTAIJA CRM

Za oceno stroškov uvedbe CRM sistema je treba pojasniti vaše cilje in specifičnost procesov v vašem podjetju. Obrnite se na nas na kakršen koli način, ki vam ustreza, in poslali vam bomo brief ali se dogovorili za telefonski pogovor, na podlagi katerega bomo pripravili ponudbo.

ZAKAJ JE VREDNO UVAJATI CRM Z NAMI

  • Smo partnerji ene izmed najbolj znanih CRM platform na svetu.

  • Smo marketinška agencija in ne samo, da namestimo in nastavimo CRM sistem, ampak tudi razvijemo lijak prodaje, ki omogoča avtomatizacijo procesa in ocenjevanje njegove učinkovitosti.

  • Razvijamo in izvajamo CRM marketinške strategije, ki temeljijo na zbiranju natančnih informacij o zahtevah in nakupih strank ter osebnih komunikacijah z njimi – pošiljanju personaliziranih sporočil in prikazovanju personaliziranih oglasov, kar omogoča vrnitev do 30% "zavrnjenih" strank nazaj v prodajni lijak.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
Details I understand
Cookies