Kako lahko CRM pomaga proizvodnemu podjetju

5tez.png

Pet specifičnih težav, ki smo jih rešili s CRM za naše stranke

Verjetno ste že veliko slišali o tem, kako lahko CRM pomaga podjetju, vendar se to pogosto vrti okoli nejasne obljube, da bo po nakupu urejen vašim podatkom. Ta obljuba je lahko še posebej nejasna za proizvodna podjetja s stabilno, nespremenljivo bazo strank.

Mi pristopamo drugače. Preberite o 5 specifičnih težavah, ki smo jih rešili s CRM za naše stranke – proizvodna podjetja – in rezultatih, ki so jih dosegla.

1. Poslovne ponudbe – avtomatizirano ustvarjanje, pošiljanje in sledenje

To rešitev smo uspešno uvedli za stranke v Nemčiji in Avstriji.

Zakaj jo potrebujejo: prodajne ekipe porabijo več kot 40% svojega časa za pripravo ponudb. Bitrix24 CRM lahko poenostavi ta proces – prodajalci preprosto izberejo stranko in ustvarijo nabor izdelkov in možnosti.

Dodali smo funkcionalnost, da se ponudba samodejno pošlje stranki z možnostjo sledenja v realnem času, da vidimo, ali je stranka prebrala ponudbo. E-pošti smo dodali posebne gumbe, ki stranki omogočajo, da sprejme ali zavrne ponudbo. Ta odločitev sproži povezane procese v CRM, kot so obvestila prodajni ekipi in ustvarjanje proizvodnih nalogov, kar vaši ekipi prihrani še več časa.

Rezultat: naše stranke so dosegle 100% povečanje števila ponudb, z enako ekipo in v istem času.

2. Naročila dobaviteljev – avtomatizirano ustvarjanje, pošiljanje in obdelava odgovorov

To rešitev smo uspešno uvedli za našo stranko v Nemčiji.

Zakaj jo potrebujejo: proces RFP (Request for Proposal) je ključnega pomena za proizvodna in trgovska podjetja. Namenjeni zaposleni običajno porabijo 100% svojega časa za pošiljanje cenovnih povpraševanj in zbiranje ponudb dobaviteljev.

V Bitrix24 smo razvili prilagojen delovni tok z uporabo pametnih procesov za samodejno pošiljanje RFP-jev dobaviteljem in prejemanje cenovnih ponudb ter možnih datumov dobave. Ti podatki so brezhibno vključeni v upravljanje projektov.

Rezultat: velikost ekipe za RFP se je zmanjšala na samo eno osebo.

3. Informacije o statusu naročila za stranke – avtomatizirane in učinkovite

To rešitev smo uspešno uvedli za našo stranko v Nemčiji.

Zakaj jo potrebujejo: posodabljanje strank o statusu naročil zavzame več kot 25% časa upravljavca strank. Čeprav je to ključno za zadovoljstvo strank, neposredno ne prispeva k vrednosti podjetja. Bitrix24 CRM avtomatizira ta proces z avtomatskim pošiljanjem e-poštnih obvestil strankam, kadar se status njihovih naročil spremeni.

Razvili smo tudi prilagodljivo spletno stran, kjer lahko stranke kadarkoli preverijo status svojega naročila, kar zmanjšuje potrebo po neposredni komunikaciji s prodajno ekipo.

Rezultat: število povpraševanj strank o statusu naročil (klici in e-pošta) se je zmanjšalo za 5-krat, kar je znatno povečalo učinkovitost in omogočilo ekipi, da se osredotoči na naloge z višjo vrednostjo.

4. Koledar servisnih terminov – poenostavljeno načrtovanje vzdrževanja

To rešitev smo uspešno uvedli za našo stranko v Nemčiji.

Zakaj jo potrebujejo: pravočasno vzdrževanje nameščene opreme je ključnega pomena. Upravljanje servisnih terminov vključuje ne le določanje datumov storitev, ampak tudi usklajevanje med strankami in serviserji, kar lahko vzame veliko časa.

V Bitrix24 smo razvili prilagojen delovni tok, ki samodejno obvešča stranke o prihajajočih servisnih terminih, jim omogoča spreminjanje terminov in pomaga pri načrtovanju urnika serviserjev. Po vsaki storitvi lahko serviserji pripravijo poročila s podrobnostmi o času in stroških materiala, ki se lahko uporabijo za izdajanje računov in dokumentacijo.

Ta rešitev zagotavlja brezhibno usklajevanje in učinkovitejše upravljanje storitev.

5. Sistem za podporo strankam – učinkovito upravljanje zahtevkov

To rešitev smo uspešno uvedli za našo stranko v Aziji.

Zakaj jo potrebujejo: stranke pogosto potrebujejo podporo in oddajajo zahtevke z vprašanji ali prošnjami. Bitrix24 poenostavi postopek s sprejemanjem in upravljanjem teh zahtevkov prek različnih kanalov, kot so e-pošta, klepet in spletni obrazci.

V Bitrix24 smo razvili prilagojen delovni tok za učinkovito upravljanje in sledenje zgodovini zahtevkov. Poleg tega se naloge lahko samodejno ustvarijo za servisne ali razvojne ekipe, kar zagotavlja, da so ustrezni zaposleni vključeni v obdelavo zahtevkov strank.

Ta rešitev izboljšuje odzivni čas in splošno upravljanje podpore strankam.

Odkrijte, kako lahko Bitrix24 CRM popolnoma spremeni način, kako vaše proizvodno podjetje obravnava poslovne ponudbe - kontaktirajte nas.

We use cookies
Cookie preferences
Below you may find information about the purposes for which we and our partners use cookies and process data. You can exercise your preferences for processing, and/or see details on our partners' websites.
Analytical cookies Disable all
Functional cookies
Other cookies
We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. Learn more about our cookie policy.
I understand Details
Cookies